Monday 11 July 2011

aku sayang fatimah yaakob!!

salam semua,, hari ini aku dapat berita yg agak menyentap jiwa..pagi isnin seperti biasa akan dilalui dgn semangat yg sgt berkobar2 dn berkibar2..(hari first skola kn)..=)..but pg td, ade sorang insan dtg jmpa ak ckp.."aimi, fatimah excident..dia koma skrang dekat icu hosptl ampang"..erkkk???!!..serius ak amat terkejut..lidah ak kelu x terkata..insan tu bg tau fatimah excident pg ahad dlm pukul 8 pagi..ni satu lg perkara yg buat ak x tenang..aku baru je jmpa fatimah dekat kdai runcit taman kami pukul 7 lebih..=(..sesungguhnya Allah x kan melmbatkan atau m'percepatkan takdir yang telah Dia tetapkn..Allahuakbar~
fatimah memang seorang sahabat yg sgt baik, memahami, mungkin sikit nakal tapi slalu buat org lain happy..sampaikn masa aku jmpa dia kat kedai tu smpat lg kami bergelak ketawa..ak harap tu bukan kali terakhir aku jumpa kau fatimah~~ dan aku harap aku bukan org terakhir yg jmpa kau fatimah~~
aku doa kau cepat sembuh..kita dah nak spm ni..kita janji nak study sama2 kan..sape nak teman ak study?? ~~ cepat sedar syg ...ak rindu kau!!!

No comments: